الحلقه العاشره
وقفنا المره اللي فاتت عند لما هبه واحمد
وصلوا الفندق ورنت هبه علي كريم عشان تنزل وكريم رن عليها
فوهي خارجه من اوضتها حصل ايه
تعالوا يلا نعرف
تفتكروا
ايه اللي حصل
هقولكم انا حصل ايه
لقت كريم واقف قدام الاوضه ومعاه بوكيه ورد
شكله رقيق جدا
طبعا بتقوا جواكم هو جابه منين
دلوقتي تعرفوا مستعجلين ليه
تعالوا نشوف رد فعل نور
نور اول ماشافت البوكيه ابتسمت واتكسفت اوي
تعالوا نشوف قالوا ايه :
كريم : اتفضلي يانور
نور : دا ليه انا
كريم : اه ليكي والله جايبه ليكي مخصوص
نور : ربنا يخليك ياكيمو
بس جبته امتي
كريم : كنت موصي عليه من بعد لما وصلنا الفندق
نزلت روحت محل ورد وطلبت منهم بوكيه رقيق
واديت ليهم العنوان
بتاع الفندق
ورقم الاوضه وجالي البوكيه قبل ماهبه ترن بشويه
هي دي الحكايه
نور : اهااااااااااااااااا
عرفت
كريم : هههههههههههههههههههههههههههه
يارب يكون عجبك
نور : اوي والله شكله رقيق اوي
كريم : بجد يانور
نور : اه والله
بجد بشكرك جدا ياكيمو
كريم : بتشكريني علي ايه بس
انا اللي بشكرك علي انك قبلتي البوكيه مني
نور : وايه اللي يخليني ماقبلش البكيه منك
كريم : اه كان خوف وخلاص
بس الحمد لله ماحصلش
نور : ههههههههههههههههههههههه
لاء ماتخفش عمري ماكنت هعمل كدا ابدا
كريم : طيب الحمد لله
يلا بقي عشان ننزل للجماعه
نور : ثواني احطه جوا في الاوضه
وانزل معاك
ولو تحب تسبقني وتنزل مفيش مشاكل
كريم : لاء طبعا هستناكي وهنزل معاكي
وانا هستعجل ليه
نور : اوك ثواني هدخله واجي
دخلت نور اوضتها وحطت البوكيه وخرجت من الاوضه
عشان تنزل مع كريم ونزلوا سوا
كان احمد وهبه قاعدين في المطعم مستنين كريم ونور
ينزلوا عشان يتعشوا سوا
وشويه ودخل كريم ونور المطعم وقعدوا معاهم
احمد بص اوي لنور
ونور بصت لاحمد وهي محرجه
وفي نفس الوقت مضايقه جدا عشان احمد وهبه من الصبح بره سوا
اتعشوا كلهم وقعدوا يتكلموا كلهم مع بعض وبعدها قالوا
نخرج نتمشي شويه علي البحر ونرجع ننام
وفعلا خرجوا كلهم سوا واتمشوا وقعدوا علي البحر شويه
يتكلموا ويضحكوا ويلعبوا ويهزروا
وبعدها قاموا وروحوا عشان يناموا
ووصلوا الفندق وكل واحد فيهم طلع اوو\ضته عشان ينام
بس هبه بعد ما دخلت اوضتها راحت مريحه شويه
واتصلت بكريم وقالتله فوت عليا شويه
عشان مش قادره اجي ليك مجهده جدا
وفعلا كريم راح لهبه وقعدوا سوا يحكوا سوا اللي حصل معاهم طول اليوم
وهما بيتكلموا
حصل ايه تفتكروا
فكروا كدا شويه
تعبتوا
طيب هقولكم انا
دعاء دخلت عليهم الاوضه واتخضت اول لما
لقت كريم قاعد مع هبه
واتاسفت لانها مكنتش تعرف انه هنا
وكريم استاذن عشان يروح اوضته
وكريم راح اوضته قعد مع مازن يتكلموا سوا ويهزروا
وهما بيتكلموا مازن نام من كتر التعب
وكريم خرج قعد في البلكونه وشرح شويه مع نفسه
اما احمد قعد في اوضته وريح شويه وهو بيفكر ياتري ايه اللي حصل بين كريم ونور
طول اليوم ةكان مضاق جدا
وحاسس بالغيره عليها من كريم
بس مش قادر يعمل حاجه
وكان مضايق عشان ماقدرش يقعد معاها طول اليوم
وكان محتار يكلمها ولا لاء
ورجع قال بلاش احسن تكون نامت
وفي نفس اللحظه وهو بيفكر في انه يتصل بيها بس كان متردد
لقي موبايله بيرن
تفتكروا مين اللي بيتصل بيه
اكيد هتقولوا نور
فعلا هي نور
تعالوا نشوف قالوا ايه سوا :
احمد : الو
نور : ازيك يااحمد
احمد : الحمد لله
ازيك يانتي يانور
نور : الحمد لله يااحمد
لسه صاحي يعني
احمد : اصل مجاليش نوم لسه
وانتي كمان لسه صاحيه لسه
ايه اللي مصحيكي لحد دلوقتي
نور : مفيش ماجاليش نور بس
احمد : اهاااااااااااااااااااااااا
نور : قولي بقي اخبار خروجتك ايه النهارده
(كانت هتموت وتعرف)
احمد : الحمد لله كويسه
وانتي اخبار خروجتك ايه (هيموت ويعرف)
نور : الحمد لله
احمد : اتبسطي فيها
نور : يعني الحمد لله
وانت اتبسطت في خروجتك
احمد : اه الحمد لله
لذيذ اوي كريم صح ( متغاظ علي الاخر )
نور : اه طيب اوي ودمه خفيف
وهبه برضه عسوله ودمها خفيف صح
( متغاظه ومولعه علي الاخر )
احمد : اه لذيذه وطيبه خالص
نور : اه طبعا مش اخوات
لازم يبقوا زي بعض
احمد : اه اخوات وطالعين لبعض خالص
نور : اه جدا خالص
انت هتقولي
( مولعه علي الاخر )
احمد : ايه مالك كدا
نور : انا
مالي
منا كويسه اهو
فيا ايه يعني
احمد : ( مبسوط اوي من جواه عشان حاسس بغيره نور عليه
وفي نفس الوقت مضايق لانها لسه منستش حبه مع ان حبهم محكوم عليه بالاعدام )
هو انا قولت حاجه
بطمن عليكي بس
نور : انا كويسه خالص
والحمد لله
احمد :يارب دايما يانور تكوني بخير
نور : ربنا يخليك يااحمد
احمد : ويخليكي يانور
نور : تسلم يااحمد
احمد : وتسلمي يانور
وهما بيتكلموا لقت نور حد بيتصل وبقي علي الانتظار
فقالت لاحمد ثواني اشوف مين علي الانتظار
احمد قال جواه هيكون مين غيره
اكيد كريم
نور لقت كريم بيتصل بيها ولما لقها بتتكلم واتحط علي الانتظار
فقل علي طول
نور : انا معاك يااحمد
احمد : اوك يانور
فيه حاجه ولا ايه
نور : لاء دا كريم تلاقيه كان بيرن ولا حاجه
او بيتصل
مش عارفه
هبقي اتصل بيه بعد لما نخلص كلامنا
احمد : اوك يانور
انا هقفل انا بقي
( وكان مضايق جدااااااااااا )
نور : ( حست ان احمد اضايق )
هتقفل ليه
احمد : مفيش حاسس اني عاوز انام
عاوزه مني حاجه قبل ماقفل
نور : لاء شكرا يااحمد
خلي بالك من نفسك
احمد : حاضر
وانتي كمان يانور
نور : حاضر
تصبح علي خير
احمد : وانتي من اهل الخير
سلام
نور : سلام
بعد لما نور قفلت مع احمد
قالت اتصل بكريم اشوفه كان عاوز ايه
وفعلا اتصلت بيه
كريم لقي موبايله بيرن جري لقي نور بتتصل ففرح اوي
ورد عليها بسرعه
تعالوا نشوف قالوا ايه :
كريم : الو
نور : ازيك ياكريم
كريم : الحمد لله يانور
اخبارك ايه
نور : الحمد لله تمام
اخبارك انت ايه
كريم : الحمد لله تمام اوي
نور : طيب الحمد لله يارب دايما
كريم : الا قوليلي كنتي بتكلمي مين
( كان متوقع انها هتقوله احمد )
نور : دا احمد كلمته قولت اشوف اخباره ايه
عشان متكلمناش من الصبح
كريم : اها
واخباره ايه
نور : ( باستغراب )
الحمد لله كويس
صحيح كنت بتكلمني
كنت عاوزه حاجه
كريم : لاء عادي قولت اكلمك شويه قبل ما انام
نور : اها
كريم : اتبسطي النهارده في الخروجه
نور : اه الحمد لله كانت حلوه
كريم : الحمد لله
ايه نظامك بكره
نور : والله مش عارفه لسه
كريم : طيب مش هتنزلي تفطري معانا
نور : ان شاء الله
كريم : خلاص لما اصحي هكلمك وننزل نفطر سوا
نور : باذن الله
كريم : هتعملي ايه دلوقتي
نور : مفيش هنام
كريم : اوكي اسيبك انا عشان تنامي
نور : اوكي ياكيمو
كريم : تصبحي علي خير
نور : وانت من اهل الخير
كريم : سلام
نور : سلام
قفلت نور وقعدت تفكر
في الكلام اللي دار بينها وبين احمد وبينها وبين كريم
وكانت مضايقه لانها حست انها ضايقت احمد
لما قالتله ان كريم كان بيتصل بيها
وقعدت شويه تفكروبعدها نامت
وفضل كريم كل يوم اول مايصحي يكلم نور يصبح عليها
وينزل يفطر معاها ويخرجوا سوا بعد الفطار هو وهي واحمد وهبه
وساعات معاهم مازن ودعاء
بس كان كريم علي طول ملازم لنور في كل مكان
وهبه كانت دايما مع احمد
ومازن مع دعاء
كان احمد ماصدق لقي هبه عشان يخلي نور ماتحطش انه فيه امل
لان لو كان فيه امل كان فضل معاها
وقال لنفسه جايز كريم يسعدها وتحبه
واخد فرصه كبيره للقرب من نور
بس كان من جواه بيتقطع كل مايشوفها مع كريم
اما نور كانت مش طايقه هبه
عشان احمد مهتم بيها
بس مش قادره تبين ده قدام اي حد لانها
ماعملتش ليها اي حاجه وحشه
اليوم الاخير ليهم في الرحله
قرروا انهم يقضوه سوا كلهم مع بعض بدون تقسيم ثنانئي خالص
قضوا اليوم كله بره الفندق
وقعدوا يضحكوا ويهزروا
واتفقوا سوا انهم يطلعوا الرحله دي سوا
في كل اجازه تيجي
وبعد لما قضوا اليوم راحوا الفندق عشان يجزوا شنطهم
ويناموا عشان يصحوا بدري عشان يرجعوا مصر
كريم كان مضايق اوي عشان الرحله خلصت
لانه كان متعود يشوف نور كل يوم طول اليوم
وبيكلمها الصبح وبليل
وكانوا بيخرجوا سوا ويقعدوا علي البحر
وكل دا مش هيحصل
لما يرجعوا مصر
عشان كدا كان حزين اوي
وقعد يفكر شويه كدا
ويفتكر كل لحظه قضاها مع نور
وشويه واخد قرار انه
يتصل بنور ويتكلم معاها شويه
قبل ماينام
تعالوا نشوف الحوار اللي دار بينهم
ودا اللي هنعرفه في الحلقه الجايه
وقفنا المره اللي فاتت عند لما هبه واحمد
وصلوا الفندق ورنت هبه علي كريم عشان تنزل وكريم رن عليها
فوهي خارجه من اوضتها حصل ايه
تعالوا يلا نعرف
تفتكروا
ايه اللي حصل
هقولكم انا حصل ايه
لقت كريم واقف قدام الاوضه ومعاه بوكيه ورد
شكله رقيق جدا
طبعا بتقوا جواكم هو جابه منين
دلوقتي تعرفوا مستعجلين ليه
تعالوا نشوف رد فعل نور
نور اول ماشافت البوكيه ابتسمت واتكسفت اوي
تعالوا نشوف قالوا ايه :
كريم : اتفضلي يانور
نور : دا ليه انا
كريم : اه ليكي والله جايبه ليكي مخصوص
نور : ربنا يخليك ياكيمو
بس جبته امتي
كريم : كنت موصي عليه من بعد لما وصلنا الفندق
نزلت روحت محل ورد وطلبت منهم بوكيه رقيق
واديت ليهم العنوان
بتاع الفندق
ورقم الاوضه وجالي البوكيه قبل ماهبه ترن بشويه
هي دي الحكايه
نور : اهااااااااااااااااا
عرفت
كريم : هههههههههههههههههههههههههههه
يارب يكون عجبك
نور : اوي والله شكله رقيق اوي
كريم : بجد يانور
نور : اه والله
بجد بشكرك جدا ياكيمو
كريم : بتشكريني علي ايه بس
انا اللي بشكرك علي انك قبلتي البوكيه مني
نور : وايه اللي يخليني ماقبلش البكيه منك
كريم : اه كان خوف وخلاص
بس الحمد لله ماحصلش
نور : ههههههههههههههههههههههه
لاء ماتخفش عمري ماكنت هعمل كدا ابدا
كريم : طيب الحمد لله
يلا بقي عشان ننزل للجماعه
نور : ثواني احطه جوا في الاوضه
وانزل معاك
ولو تحب تسبقني وتنزل مفيش مشاكل
كريم : لاء طبعا هستناكي وهنزل معاكي
وانا هستعجل ليه
نور : اوك ثواني هدخله واجي
دخلت نور اوضتها وحطت البوكيه وخرجت من الاوضه
عشان تنزل مع كريم ونزلوا سوا
كان احمد وهبه قاعدين في المطعم مستنين كريم ونور
ينزلوا عشان يتعشوا سوا
وشويه ودخل كريم ونور المطعم وقعدوا معاهم
احمد بص اوي لنور
ونور بصت لاحمد وهي محرجه
وفي نفس الوقت مضايقه جدا عشان احمد وهبه من الصبح بره سوا
اتعشوا كلهم وقعدوا يتكلموا كلهم مع بعض وبعدها قالوا
نخرج نتمشي شويه علي البحر ونرجع ننام
وفعلا خرجوا كلهم سوا واتمشوا وقعدوا علي البحر شويه
يتكلموا ويضحكوا ويلعبوا ويهزروا
وبعدها قاموا وروحوا عشان يناموا
ووصلوا الفندق وكل واحد فيهم طلع اوو\ضته عشان ينام
بس هبه بعد ما دخلت اوضتها راحت مريحه شويه
واتصلت بكريم وقالتله فوت عليا شويه
عشان مش قادره اجي ليك مجهده جدا
وفعلا كريم راح لهبه وقعدوا سوا يحكوا سوا اللي حصل معاهم طول اليوم
وهما بيتكلموا
حصل ايه تفتكروا
فكروا كدا شويه
تعبتوا
طيب هقولكم انا
دعاء دخلت عليهم الاوضه واتخضت اول لما
لقت كريم قاعد مع هبه
واتاسفت لانها مكنتش تعرف انه هنا
وكريم استاذن عشان يروح اوضته
وكريم راح اوضته قعد مع مازن يتكلموا سوا ويهزروا
وهما بيتكلموا مازن نام من كتر التعب
وكريم خرج قعد في البلكونه وشرح شويه مع نفسه
اما احمد قعد في اوضته وريح شويه وهو بيفكر ياتري ايه اللي حصل بين كريم ونور
طول اليوم ةكان مضاق جدا
وحاسس بالغيره عليها من كريم
بس مش قادر يعمل حاجه
وكان مضايق عشان ماقدرش يقعد معاها طول اليوم
وكان محتار يكلمها ولا لاء
ورجع قال بلاش احسن تكون نامت
وفي نفس اللحظه وهو بيفكر في انه يتصل بيها بس كان متردد
لقي موبايله بيرن
تفتكروا مين اللي بيتصل بيه
اكيد هتقولوا نور
فعلا هي نور
تعالوا نشوف قالوا ايه سوا :
احمد : الو
نور : ازيك يااحمد
احمد : الحمد لله
ازيك يانتي يانور
نور : الحمد لله يااحمد
لسه صاحي يعني
احمد : اصل مجاليش نوم لسه
وانتي كمان لسه صاحيه لسه
ايه اللي مصحيكي لحد دلوقتي
نور : مفيش ماجاليش نور بس
احمد : اهاااااااااااااااااااااااا
نور : قولي بقي اخبار خروجتك ايه النهارده
(كانت هتموت وتعرف)
احمد : الحمد لله كويسه
وانتي اخبار خروجتك ايه (هيموت ويعرف)
نور : الحمد لله
احمد : اتبسطي فيها
نور : يعني الحمد لله
وانت اتبسطت في خروجتك
احمد : اه الحمد لله
لذيذ اوي كريم صح ( متغاظ علي الاخر )
نور : اه طيب اوي ودمه خفيف
وهبه برضه عسوله ودمها خفيف صح
( متغاظه ومولعه علي الاخر )
احمد : اه لذيذه وطيبه خالص
نور : اه طبعا مش اخوات
لازم يبقوا زي بعض
احمد : اه اخوات وطالعين لبعض خالص
نور : اه جدا خالص
انت هتقولي
( مولعه علي الاخر )
احمد : ايه مالك كدا
نور : انا
مالي
منا كويسه اهو
فيا ايه يعني
احمد : ( مبسوط اوي من جواه عشان حاسس بغيره نور عليه
وفي نفس الوقت مضايق لانها لسه منستش حبه مع ان حبهم محكوم عليه بالاعدام )
هو انا قولت حاجه
بطمن عليكي بس
نور : انا كويسه خالص
والحمد لله
احمد :يارب دايما يانور تكوني بخير
نور : ربنا يخليك يااحمد
احمد : ويخليكي يانور
نور : تسلم يااحمد
احمد : وتسلمي يانور
وهما بيتكلموا لقت نور حد بيتصل وبقي علي الانتظار
فقالت لاحمد ثواني اشوف مين علي الانتظار
احمد قال جواه هيكون مين غيره
اكيد كريم
نور لقت كريم بيتصل بيها ولما لقها بتتكلم واتحط علي الانتظار
فقل علي طول
نور : انا معاك يااحمد
احمد : اوك يانور
فيه حاجه ولا ايه
نور : لاء دا كريم تلاقيه كان بيرن ولا حاجه
او بيتصل
مش عارفه
هبقي اتصل بيه بعد لما نخلص كلامنا
احمد : اوك يانور
انا هقفل انا بقي
( وكان مضايق جدااااااااااا )
نور : ( حست ان احمد اضايق )
هتقفل ليه
احمد : مفيش حاسس اني عاوز انام
عاوزه مني حاجه قبل ماقفل
نور : لاء شكرا يااحمد
خلي بالك من نفسك
احمد : حاضر
وانتي كمان يانور
نور : حاضر
تصبح علي خير
احمد : وانتي من اهل الخير
سلام
نور : سلام
بعد لما نور قفلت مع احمد
قالت اتصل بكريم اشوفه كان عاوز ايه
وفعلا اتصلت بيه
كريم لقي موبايله بيرن جري لقي نور بتتصل ففرح اوي
ورد عليها بسرعه
تعالوا نشوف قالوا ايه :
كريم : الو
نور : ازيك ياكريم
كريم : الحمد لله يانور
اخبارك ايه
نور : الحمد لله تمام
اخبارك انت ايه
كريم : الحمد لله تمام اوي
نور : طيب الحمد لله يارب دايما
كريم : الا قوليلي كنتي بتكلمي مين
( كان متوقع انها هتقوله احمد )
نور : دا احمد كلمته قولت اشوف اخباره ايه
عشان متكلمناش من الصبح
كريم : اها
واخباره ايه
نور : ( باستغراب )
الحمد لله كويس
صحيح كنت بتكلمني
كنت عاوزه حاجه
كريم : لاء عادي قولت اكلمك شويه قبل ما انام
نور : اها
كريم : اتبسطي النهارده في الخروجه
نور : اه الحمد لله كانت حلوه
كريم : الحمد لله
ايه نظامك بكره
نور : والله مش عارفه لسه
كريم : طيب مش هتنزلي تفطري معانا
نور : ان شاء الله
كريم : خلاص لما اصحي هكلمك وننزل نفطر سوا
نور : باذن الله
كريم : هتعملي ايه دلوقتي
نور : مفيش هنام
كريم : اوكي اسيبك انا عشان تنامي
نور : اوكي ياكيمو
كريم : تصبحي علي خير
نور : وانت من اهل الخير
كريم : سلام
نور : سلام
قفلت نور وقعدت تفكر
في الكلام اللي دار بينها وبين احمد وبينها وبين كريم
وكانت مضايقه لانها حست انها ضايقت احمد
لما قالتله ان كريم كان بيتصل بيها
وقعدت شويه تفكروبعدها نامت
وفضل كريم كل يوم اول مايصحي يكلم نور يصبح عليها
وينزل يفطر معاها ويخرجوا سوا بعد الفطار هو وهي واحمد وهبه
وساعات معاهم مازن ودعاء
بس كان كريم علي طول ملازم لنور في كل مكان
وهبه كانت دايما مع احمد
ومازن مع دعاء
كان احمد ماصدق لقي هبه عشان يخلي نور ماتحطش انه فيه امل
لان لو كان فيه امل كان فضل معاها
وقال لنفسه جايز كريم يسعدها وتحبه
واخد فرصه كبيره للقرب من نور
بس كان من جواه بيتقطع كل مايشوفها مع كريم
اما نور كانت مش طايقه هبه
عشان احمد مهتم بيها
بس مش قادره تبين ده قدام اي حد لانها
ماعملتش ليها اي حاجه وحشه
اليوم الاخير ليهم في الرحله
قرروا انهم يقضوه سوا كلهم مع بعض بدون تقسيم ثنانئي خالص
قضوا اليوم كله بره الفندق
وقعدوا يضحكوا ويهزروا
واتفقوا سوا انهم يطلعوا الرحله دي سوا
في كل اجازه تيجي
وبعد لما قضوا اليوم راحوا الفندق عشان يجزوا شنطهم
ويناموا عشان يصحوا بدري عشان يرجعوا مصر
كريم كان مضايق اوي عشان الرحله خلصت
لانه كان متعود يشوف نور كل يوم طول اليوم
وبيكلمها الصبح وبليل
وكانوا بيخرجوا سوا ويقعدوا علي البحر
وكل دا مش هيحصل
لما يرجعوا مصر
عشان كدا كان حزين اوي
وقعد يفكر شويه كدا
ويفتكر كل لحظه قضاها مع نور
وشويه واخد قرار انه
يتصل بنور ويتكلم معاها شويه
قبل ماينام
تعالوا نشوف الحوار اللي دار بينهم
ودا اللي هنعرفه في الحلقه الجايه

